29-09-2010

Mijn beautyblog

Hi,

Sinds ik een paar filmpjes heb gezien van andere beautybloggers vind ik het echt super leuk:)
Ik ga proberen om mijn eigen dingen te doen, mijn eigenstijl te maken en geen andere na te doen.
Ook ga ik filmpjes van how-to-do enzo. tja, wat kan ik nog meer vertellen...
En ik weet het, misschien vinden jullie me nog jong en alles, ben ik ook. En ik heb op dit moment nog geen dure producten. doe het in de filmpjes dus vooral met Essence producten, maar jullie kunnen je eigen produchten gebruiken:) Eingelijk heb ik alleen maar essence, op mascara na. Ik zal snel een stash maken:)
Omdat ik net begin zullen jullie misschien denken dat ik andere na doe, maar dat ik niet! ik ga me eigen dingen doen. Ook zet ik op het begin niet elke dag dingen erop, omdat ik ook met school en huiswerk zit... maar ik probeer het wel elke dag:)
ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden:D

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten